جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1401

در این بخش قصد داریم جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه در سال 1401 را در نمونه های مختلف خدمتتان ارائه کنیم . صنعت مد و دیزاین همه ساله در حال تغییر است . در کشور ما نیز همه ساله طراحان در این فکر هستند که چگونه با خلق نمونه های جدید هم باعث رونق بازار درآمدی شده و هم نمونه کارهای بهتری اجرا کنند . در سال 1400 و همچنین 1401 یا به عبارتی 2022 میلادی ، طراحان داخلی در بخش کابینت نمونه های جدیدتری را معرفی کردند . کابینت ممبران از جمله کابینت هایی بود که در سال های اخیر درخور تغییراتی شکیل در دیزاین شد و اضافه شدن نمونه های سلطنتی و کلاسیک با ظرافت هرچه تمام در این نوع کابینت ها ، باعث شد تا نماهای جذاب تری در صنعت کابینت سازی را شاهد باشیم .

در این قسمت جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1401 را در دسته بندی های هایگلاس ، ام دی اف و ممبران برای شما عزیزان آماده کردیم . ضمن اینکه برای هربخش نیز توضیح مختصری جهت آشنایی شما عزیزان قرار داده شده است .

قبل از ورود به بخش گالری تصاویر این نکته را در نظر داشته باشید که نوع کابینت و طراحی آن تماما به محل اجرایی شما مربوط است . برای فضاهای بزرگتر معمولا کابینت های مممبران و برای فضاهای کوچیک کابینت هایگلاس گزینه های مناسبی هستند . امکان اجرای جزیره برای آشپزخانه هایی با متراژ کوچک تر عملا مقدور نیست و برای داشتن یک جزیره جذاب ، بهتر است که در فضاهای بزرگتری آن را مدنظر بگیریم .

به همین دلیل اگر با یک طراح و نصاب ماهر در این زمینه همکاری کنید ، مطمئن باشید که بهترین رنگ و طراحی را برای منزل یا محل کار شما اجرا خواهد نمود . در ابتدا با جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1401 در نوع هایگلاس شروع میکنیم .

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1401 ( مدل هایگلاس )

کابینت های مدل هایگلاس دارای سطوح براق هستند و برای آشپزخانه هایی که دارای فضای کوچکی هستند بسیار مناسب می باشند چراکه فضای اطراف خود را براق و روشن‌تر نشان می دهند و همین مورد باعث بزرگ به نظر رسیدن آن بخش از خانه خواهد شد . تنها عیب این نوع از کابینت ها حساس بودن به اجسام نوک تیز می باشد . هزینه ساخت و اجرای این نوع از کابینت نسبتا مناسب است و میتواند برای کابینت آشپزخانه یک گزینه مناسب باشد .

مدل جدید کابینت هایگلاسمدل هایگلاس 1401طرح جدید کابینت هایگلاس 1401مدل کابینت هایگلاس 1400طرح 1401 کابینت های گلاسمدل جدید 1401 کابینت هایگلاسطرح کابینت هایگلاس سال 1401

تنوع رنگ در این نوع کابینت ها نسبتا بالا است اما در طراحی کمی ضعیف تر هستند و بیشتر برای فضاهای ساده مناسب می باشند . موردی که این نوع از کابینت هارا بسیار محبوب می کند همین طرح ساده و براق با دیزاین ساده پسند آن است .

کابینت آشپزخانه ام دی اف مدل 1401

کابینت ام دی اف نسبت به سایر کابینت های مختلف مانند کابینت هایگلاس ، ممبران و چوب ، مناسب و ارزان‌تر می باشد . طرح کابینت ام دی اف به روکش آن وابسته می باشد . روکش های MDF مانند کابینت هایگلاس براق نیست و برخلاف کابینت آشپزخانه ممبران و کابینت کلاسیک چوب ، امکان اجرای طرح های CNC و کنده کاری روی آن مقدور نمی باشد . از عمده مزایای کابینت ام دی اف ، دوام بالا ، زیبایی طرح ها و قابلیت ابزار خوری آنها می باشد .

طرح کابینت ام دی اف مدل 1401مدل ام دی اف مدل سال 1401طرح جدید ام دی اف مدل 1400مدل جدید 1400 کابینت mdfکابینت mdf مدل 1401

از معایب کابینت MDF می توان مقاومت کم آنها در برابر رطوبت را بیان کرد . اگر قسمتی از کابینت ام دی اف یا روکش آن آسیب دیده و در معرض رطوبت قرار گیرد ، به راحتی رطوبت از آن بخش نفوذ کرده و کابینت تخریب خواهد شد .

کابینت آشپزخانه ممبران مدل جدید برای امسال

کابینت آشپزخانه ممبران یکی از جذاب ترین و لوکس ترین کابینت های آشپزخانه می باشد . کابینتی که می تواند یک آشپزخانه مجلل و با شکوه ، با هزینه مناسب برای شما بسازد . کابینت ممبران در حال حاضر یکی از بهترین مدل های کابینت هم از نظر طرح و هم از نظر رنگ می باشد . کابینت های ممبران امکان برداشت طرح توسط دستگاه های cnc را دارد .

این نوع از کابینت ها پروسه طراحی و ساخت جذابی دارند . در حقیقت زمانی که این نوع از کابینت ها شروع به نصب در منازل نمودند ، چشم بینندگان را به خود خیره کردند . در کابینت های ممبران طرح های سلطنتی و کلاسیک توسط دستگاه سی ان سی بر روی ام دی اف هک شده و پس از تمیزکاری ، توسط دستگاه پرس وکیوم ، روکش بر روی آنها پرس می شود . در این پروسه نصب روکش ، فضاهای خالی و در حقیقت همان محل حکاکی طرح ها را پر کرده و باعث ایجاد یک جلوه سلطنتی و یا کلاسیک در نمای کار می شوند .

طرح سلطنتی کابینت ممبران مدل 1401طرح کابینت ممبران مدل سال 1400کابینت ممبران ساده جدیدمدل ساده کابینت ممبران

برای مطالعه دقیق تر در مورد این نوع از کابینت ها میتوانید مقاله کابینت ممبران که لینک آن در ابتدای مطلب قرار دارد را مطالعه نموده و از ویژگی های جذاب این نوع از کابینت ها لذت ببرید . در کل هر اندازه که از ویژگی های طرح پذیری ، تنوع رنگ و انعطاف این نوع از کابینت ها صحبت شود باز هم کم است . هزینه ساخت این نوع از کابینت ها اختلاف زیادی با نمونه های ساده تر همچون ام دی اف یا هایگلاس ندارد مگر اینکه کارفرما از طرح های شلوغ تر و یا ابزارهای دیگری همچون منبت و کتیبه و … در داخل طرح خود استفاده کند .

تمامی طرح هایی که توسط سی ان سی بر روی کابینت ها اجرا می شوند دستمزد استاندارد دارند اما درصورت استفاده از موارد اضافی همچون سرستون های منبت و… هزینه ها کمی بیشتر خواهند بود . ترکیب هنر سی ان سی و منب کاری میتواند یک نمای واقعی کابینت سلطنتی را به آشپرخانه شما هدیه کند . همچنین شما میتوانید برای ایجاد فضایی دلنشین تر از طرح های جزیره با طراحی ستون و ستون جذاب استفاده کنید . در جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1401 کابینت های جزیره بخش خاصی را به خود اختصاص داده و برای آشپزخانه هایی که فضای نسبتا بزرگتری در آنها داریم میتوانیم با یک جزیره بسیار جذاب از نوع ممبران و نورپردازی های داخل آن ، نمایی فوق العاده به میانه آشپزخانه هدیه کنیم .

سئوالات متداول
طرح های سال 1401 تا چندسال ماندگاری دارند ؟

اگر در مورد انتخاب طرح و همچنین رنگ مناسب برای کابینت های خود گام درستی بردارید میتوانید حداقل 10 الی 15 سال از طرح و رنگ های سال 1401 که برای منزل شما اجرا شده است استفاده کنید .

بهترین نوع کابینت برای سال 1401 کدام نوع میتواند باشد ؟

برای سال 1401 از جمله بهترین نوع کابینت هایی که میتوان اجرا نمود مدل ممبران کابینت است که تنوع در طرح و رنگ و همچنین استحکام بسیار بالایی دارند .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1401
مهندس نصرا.. پور منتشر شده در : مهر ۱۷, ۱۴۰۰
=