قفسه باز در آشپزخانه، آری یا نه؟

آیا از قفسه های باز استفاده کنیم؟

قفسه های باز

نظرات متفاوتی در مورد استفاده و عدم استفاده از قفسه های باز در کابینت آشپزخانه وجود دارد، کسانی که معتقدند استفاده از قفسه های باز در آشپزخانه برای ذخیره و استفاده از ظروف و همچنین زیبایی  کاربرد دارند. و کسانی که فکر می کنند نباید از این قفسه ها در طراحی آشپزخانه استفاده نمود

اما ، ما در کابینت انار انواع پروژه ها را انجام می دهیم و قفسه های باز در آشپزخانه را رد نمی کنیم ، زیرا داشتن هر نوع کابینتی در شرایط مختلف لازم می باشد.

یک راه این است که فقط دو یا سه قفسه قرار دهید. این یک راه حل ایده آل برای تزئین ظروف مختلف می باشد.

راه حل دیگر جایگزینی قفسه های بالایی کابینت ها می باشد.

قفسه های آشپزخانه را باز کنید
ما می توانیم از قفسه های باز بدون کمد استفاده کنیم. این باعث می شود آشپزخانه بسیار شیک تر از آشپزخانه سنتی به نظر برسد ، اما برای تمیز نگه داشتن آن باید بشتر مراقب باشیم.

موافقان قفسه باز چه می گویند؟

قفسه باز چرا و کجا؟

مشتریان یا کاملا موافق قفسه باز در آشپزخانه هستند یا کاملا مخالف. بیشتر مخالفان قفسه های باز مشتریان سالخورده می باشند. آن ها با دیدن کابینت های بسته بار آمده اند و هرگز دوست ندارند گرد و خاک روی ظروف بنشیند. در حالی که مشتریان جوان تر عاشق قفسه باز در آشپزخانه هستند. ترند قفسه های باز این روزها در همه شبکه های اجتماعی دیده می شود و آن ها هم دوست دارند ظروفشان دیده شود.

همچنین بسیاری از این مشتریان جوان پول زیادی صرف ظروف و وسایل تزئینی کرده اند و طبعا دوست ندارند این وسایل گرانبها در کابینتی در بسته و دور از چشم انظار قرار گیرد. هرچه سالخوردگان پنهان بودن وسایل را ترجیح می دهند، جوان ترها نمایشی بودن آن را بیشتر دوست دارند. اما یکی دیگر از مهمترین دلایل موافق به استفاده از قفسه باز، سهولت دسترسی به وسایل است. با قفسه های باز همه چیز سریع و راحت در دسترس می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 15 =

قفسه باز در آشپزخانه، آری یا نه؟
مهندس نصرا.. پور منتشر شده در : مهر ۱۱, ۱۴۰۰
=