کابینت آشپزخانه با رنگ طوسی

کابینت طوسی در طراحی آشپزخانه

رنگ کابینت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی خانه نقش پر رنگی دارد. آشپزخانه مکانی است که خانواده، دوستان و همسایگان شما می توانند در کنار هم جمع شوند و از صرف یک غذای خانگی خوشمزه در حضور یکدیگر لذت ببرند، به دلیل ایجاد فضایی پر جنب و جوش و گرم است که آشپزخانه به عنوان مکانی برای سرگرمی یا دورهمی مطرح می شود.

برای داشتن آشپزخانه ای که شما و خانواده تان بتوانید از آن لذت ببرید، رنگ هایی را انتخاب کنید تا به شما کمک کند، ظاهر و احساسی که تلاش در نشان دادن آن دارید، بروز دهد. برای داشتن یک ظاهر مدرن، وسایل آشپزخانه استیل و نقره ای را با کابینت های سفید براق ست کنید. اگر به سبک های سنتی تر علاقه دارید، نصب کابینت های قهوه ای با کاشی هایی از سنگ طبیعی را در نظر بگیرید.

هر تصمیمی گرفتید، از این که با رنگ های مختلف شخصیت خاصی به آشپزخانه خود ببخشید، نترسید. در این جا بیست رنگ الهام بخش از جدیدترین ترندهای طراحی کابینت قرار داده ایم تا شما بتوانید یکی از متناسب ترین رنگ ها را برای کابینت خود انتخاب کنید.

جدیدترین ترند رنگی برای کابینت ترکیب قهوه ای با طرح چوب همراه با رنگ طوسی است. رنگ طوسی می تواند بازه ای از تیره ترین رنگ طوسی را شامل شود و انتخاب روشنی و تیرگی آن به سلیقه شخصی و میزان اندازه و نور فضا دارد. برای آشپزخانه های کوچک رنگ تیره توصیه نمی شود. رنگ چوب با گرما و حرارت ذاتی خود در کنار رنگ خنثی و سرد خاکستری ترکیبی جالب توجه و محبوب در این روز ها دارد.

رنگ طوسی ترکیب با سفید و یا طرح چوب با سفید نیز بسیار محبوب هستند. سفید رنگی است که خصوصیات مثبت زیادی دارد و اگر با یک رنگ تیره تر ترکیب شود یک رنگ بندی فوق العاده ارائه خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =